bloggsugen

2009-04-03 @ 15:54:21
Jag är så skrivsugen men är inte på topp just nu så har inget att skriva förutom depp fast näe jag är inte dep jag är likgiltig till allt just nu.  Så kanske just därför jag inte har så mycket att skriva om?!

Men kan ju säga att jag har lekt snäll och gullig sarah idag. Så vi får se hur det slutar med den saken. Håll tummarna allihopa snälla! Om det går vägen så lovar jag att snälla och gulliga sarah kommer finnas kvar länge till.

Förövrigt är det jätte tråkigt på jobbet just nu för det är 3 st på våran avd som har blivit uppsagda. Fyfan! :( Alltid lika tråkgit för även om man inte känner vissa personer så väl så har dom ju fortfarande en roll på jobbet. Och det värsta är ju om man ska börja oroa sig för sig själv? För även om jag säljer jätte bra och har jätte bra siffror annars så äre ju inte direkt så att jag ärr 100%sams med mitt kära bemanningsföretag. Får väll hoppas på det bästa. Även om nu inte himlen skulle ramla ner om jag blev uppsagd då det säkert går att hitta ett nytt jobb och att det antagligen skulle vara bra att komma här ifrån ett tag. Men jag trivs ju på jobbet och jag vill ge kvällen en chans. Hoppas hoppas! 

Hörs imorgon eller ikväll beroende på resultat.

Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0