Student!

2008-05-17 @ 19:36:25
Åh snart är det! Inte alls långt kvar nu och häromdagen fick jag min studentmössa och okej jag ser helt konstig ut i den men vad göer det? Jag kommer vara glad och onykter och hur snygg är man inte då?! Även om man egentligen ser sletnare ut än kapten sjöbuse himself :P
Nu sitter jag förresten och budar på en studentklänning som jag hoppas att jag kommer hala in. Den blir lite dyr men jag har ingen än och den är ritkigt fikn tycker jag! Min balklänning hart vi äntligen fått ordning på med :) Hoppas den blir bra! :)

Mycket bra just nu! En tillbra sak är att Åke flyttade hem till oss i Torsdags och han verkar trivas utmärkt :) Han och Rebus blev riktigt bra vänner direkt. Kan man vara lyckligare nu tror ni? Ja det kan man faktiskt för jag är lite nervös för måndag med för jag var ju på arb intervjuv i Onsdags på ett jobb som jag verkligen vill ha och det får jag reda på om jag får eller inte på Måndag.  Hoppas! :D

Snart ska jag även sätta mig i bilen och åka till Magnus och tillbringa kvällen med honom :)
Kan inet bli bättre!

Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0