Skönt!

2008-05-12 @ 19:52:24
Skönt att det gick bra på besiktningen med Åke :) Så nu är det enda som är kvar är att betala och köra hem honom :)
Idag har vi då vart i K-stad och sen har jag bara ridit Rebus och tagit mig en liten sovlur på sisådär 2 timmar eftersom att jag och Magnus bara sovit 2,5 timmar inatt. Mindre kul. Sen var mamma, jag och casper på Paris och åt och nu sitter jag här hos magnus och väntar på att han ska komma hem från träningen. Blir nog tidig säng ikväll men en sak som ska hinnas med är Sanningens Ögonblick från igår, finns inget roligare och skämmigare program!

Imorgon ska jag sätta mig och ringa runt till alla Vero Moda butiker och se om någon av dom har min klänning kvar, Hoppas! Sen ska jag sola så att jag kanske kan få lite färg till vi åker till napa om endast två veckor idag!  Kommer bli så jävla kul! Ser så mycket fram emot det nu.

På Torsdag blir jag förmodligen med häst med :)

Sarah

Kommentarer
Postat av: lovisa

kul att det gick bra=) lägg upp lite fina bilder på honom sen.

2008-05-13 @ 20:10:21
URL: http://lovisap.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0