En julbok på bilen och en kåtbock på rummet..

2008-05-11 @ 22:13:59
Idag är det söndag och jag är sjuuuk nervös inför imorgon! Snä'lla gud låt det gå bra!

Gårdagen var så mysig! Jag och magnus åkte in till Karlstad och Bergvik och shoppade lite, dock var det jag som ville dit och kom hem näst intill tomhänt medan magnus handlade upp hela bergvik. Men det var kul det med :) Sen åkte vi in till stan och åt kina mat och sedan satt vi oss efter någon kanal på gräset i solen och bara hade det mysigt och såg på folk :) Sen ålkte vi hem och såg på tv hela natten :) Riktigt myyys! Och Jag är så kär och Älskar dig :)

Imorgon ska vi ju då som sagt Vetrinärbesikta Åke och hoppas dte går bra! Hoppas alla håller tummarna imorgon halv 9!

Sen så har jag sökt ett job idag som jag verkligen verkligen vill ha! Hoppas på det med!

Idag känns helt enkelt allt rätt så bra. Hoppas det fortsätter så! Mycket att hoppas på nu men så kan dte vara ibland :)

Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0