En av de bättre dagarna..

2008-05-07 @ 12:08:58
idag är en sån dag då faktiskt allt är lite bättre. Jag fick vakna upp bredvid magnus som jag iof har gjort nu nästan varje nattt i drygt 1,5 månads tid men det finns faktiskt inget bättre än att göra det och sedan få en puss och få hör att man är så omtyckt innan han beger sig av till jobbet. Sen så är det fint väder! Och jag ska rida Åke och Rebus senare i em och sen ikväll ska vi spela fotboll några tjejer och killar ifrån klassen. Och den här dagen kan nog inte bli så mkt bättre.

Är ju dålig på att uppdatera här men det beror på att vissa dagar har jag bara inte orken till att skriva ner allt här. Vissa dagar är jag helt enkelt bara för långt nere i träsket.
Men hänt sen siste är iaf att vi har bestämt oss för att köpa Åke som han så vackert kallas han heter egentligen Coral Empire och är en 12 årig valack efter Cortez Imperator. Så på måndag  nästa vecka ska han vetrinär besiktas. Men med min otur vågar jag inte hoppas på ngt än.

Allt för nu..

Sarah

Kommentarer
Postat av: lovisa

haha åke snyggt namn, såg alexandras annons på Master på blocket härom dagen föresten:S

2008-05-07 @ 13:49:57
URL: http://lovisap.blogg.se
Postat av: tifa

Jo jag har ju det =)
Allt bra?

2008-05-08 @ 21:56:18
URL: http://tifalicious.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0