Åkes dag..

2008-05-08 @ 23:19:59
Hipp Hipp Hurra för Åke som blir 12 år idag!

Idag har jag och mamma vart hos sömmerskan och tagit mått så hon ska fixa studentklänningen och bal klänningen :) Inte lika mycket ångest längre när det är fixat. Men på lördag åker jag och magnus till K-stad för att strosa lite på stan och kika på studentklänning.

Imorgon ska jag rida o sådär o sen ska jag nog se på magnus match i granbergsdal, om jag får med mig någon vill säga. Inge kul att sitta där själv :/

Sarah

Kommentarer
Postat av: lovisa

needu, det orkar jag inte, dessutom såg jag att han är 15 och känns lite onödigt att köpa en 15 åring liksom. Hur är det annars?

2008-05-11 @ 11:27:48
URL: http://lovisap.blogg.se
Postat av: lovisa

nej gör inte det, har varken tid eller pengarna. Blir nog senare i livet tror jag.

2008-05-11 @ 16:26:20
URL: http://lovisap.blogg.se
Postat av: lovisa

nej eller egentligen rider jag ju Parant uppe i Valåsen men hon som äger honom har typ slutat svara i telefonen eller nått. Grillat, kollat på film med Nedim typ, sjdå? solat har jag gjort också, grymt väder

2008-05-11 @ 21:04:30
Postat av: Anonym

nee ingenting nu, kan kanske bli mer i sommar kanske. Hoppas att det går bra imorgon då, inte speciellt kul om han inte skulle gå igenom. Var iallafall och tittade på sofies lilla krabat idag, otroligt söt;P

2008-05-11 @ 22:05:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0