Undra om..

2008-03-18 @ 08:52:07
Man ska ta tag i det här med bloggandet igen? Har ingen bra förklaring på varför jag inte bloggat på ett tag mer än att jag helt enkelt inte tillbringat tid vid datorn. Har inte tid längre, det händer saker hela tiden och jag kan ju inte säga att jag är den som klagar.

Men nu snart bär det iaf iväg till skolan för att ha brytdag och göra Internationell ekonomi prov. Yipppppiiiiii! Eller naaaat! Sen i em ska jag upp till stallet för att ha insläpp och sen ska jag rida Embla inför tävlingen på lör o sen är det hem för att plugga marknadsföring igen. Prov imorgon. Phuuuu.

Var även inne med rebus till vetrinären igår och det visade sig (som tur  var) att han hade en hovböld men möjligtvis lite fång med så han får stå på antiinflammatoriskt medan han ändå ska vila i 14 dagar för hovbölden.

Hoppas ni får en härlig dag i det fina vädret!

Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0