Seriös bloggning

2008-03-04 @ 14:09:05
nej jag kan helt enkelt inte slita mig ifrån att blogga. Känns nästan som ett begär.
Det "lilla" problemet som gjorde att jag int ekände för att blogga är förhoppningsvis på god väg att lösas. Mycket tack vare igår kväll och tack vare att jag är så fucking envis och tack vare att jag har v'änner och faktiskt tack vare min egna påhittighet och romantiska sida. Är jag inte en jävla romantiker så säg?! Men eftersom det inte är riktigt löst än så går jag inte ut med detaljerna riktigt än. Dom får vänta. Nästan som när BB (blondinbella) inte ville gå ut med en bild på hennes mystiska Mr X som sedan avslöjades på andra sidor. Too bad for you girl ;D Så vet dock tjejjerna i min guldklass redan detaljerna. Så vem vet om det blir ett avslöjande aka BB ;D

Nej nu till lite uppdate då.
Hästfronten är det så att jag får hem Melrose (Rosa) på söndag efter v¨åran tävling. Och hon ska då vara hos mig i en vecka så att jag får prova henne lite mer och visa upp henne för Anna Edlund ( hopptränaren) vill ju att det ska bli så bra som möjligt för både mig och Rosa och till viss del för min kära mor med. Eftersom det faktiskt är hon som hjälper till otroligt mycket med mina små djur! Tack mamma!
Skolfronten finns nog inget mer att tillägga än att jag är ledig imorgon wehhheeeey!

Dagen idag kommer bestå av hoppträning i Örebro och sen hoppas hoppas hoppas tacka gud att jag får tillbringa natten osjälv i en säng.

Måste passa på att tacka Sandra för att hon visade mig hur man mobilbloggar med. Tackar bruden! :)

Sarah

Kommentarer
Postat av: Sabina

eftersom det var jag som lärde henne så borde du tacka mig, för om inte jag hade lärt henne hade du inte fått veta av henne ;) got it biiiatch?

2008-03-04 @ 16:25:01
URL: http://smolin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0