Otrevliga fanskap!

2008-03-19 @ 17:04:21
Hur kul är det när man har suttit och väntat på ngn hela dagen typ för att han ska komma hem från jobbet och när han väl gör det så har han med sig någon hem. Okej det gör mig absolut inte ngt! Det är bara kul men man måste inte vara så sjukt otrevlig för det! Ush jag blir ju så ledsen när han är sån! Men nu ska jag sätta mig och plugga det sista för dom åkte ju in till kga för att köpa skor. Förövrigt också trevligt att han frågade om jag ville med! Men sen ska jag iaf åka hem. Så får faktiskt han höra av sig om han vill ses ikväll. Är ju ensam hemma hos mamma från och med idag med. Vet inte om jag sover där fåpr se. Är ju som sagt riktigt läskigt att sova i det huset själv...

sarah

Kommentarer
Postat av: Anna-Maria

blire Ola på lördag eller :D?

2008-03-20 @ 09:59:29
URL: http://owenannamaria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0