now youre gone

2008-03-21 @ 10:05:42
Så då var Magnus påväg emot Bosnien i en buss då. Kul? Naaaat! Men vi bestämde iaf att vi båda ska tänka över vad vi vill under tiden. Jag menar jag tycker ju om honom o han tycker om mig men vi kan verkligen inte ha det såhär. Att vi ska bråka hela tiden och att jag ska bli så ledsen. Orkar bara inte med det.

Gårdagen fick bara bli fylld med sex and the city (min nya serie när dom andra är slut) och sedan slocknade jag till magnus ringde vid 1. Och nu ska jag snart åka upp till stallet för att se på ponnytävlingarna som är där idag.  Ska rida Embla sen efter tävlingarna igen. Och ikväll får vi se vad som bjuds på . Lindha kommer ju hem och sen är ju äntligen jojsie hemma!

Lycka? Va fan är det?

Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0