Ledsen? Skulle inte tro det!

2008-03-20 @ 18:05:28
Vafan ska jag sitta o tjuta ögonen ur mig och ligga på golvet ochkänna mig ensammast i världen för när du inte bryr dig och när du kan göra en sån sak? Och när jag faktiskt har vänner som bryr sig om mig och som älskar mig? Varför ger jag inte dom all den kärlek som jag ger dej? Dom uppskattar mig iaf! Dom säger inte att dom inte orkar med mig och dom är heller inte med sitt ex dagen innan dom ska åka utomlands ist för att träffa mig! Dom har heller aldrig sagt att jag är en fittunge! Jag orkar fan int emed det här! Hur kan du vara så schizo? Igår kväll var det du som frågade o nästan bad mig om att jag skulle komma och idag beter du dig såhär? Vad är problemet!?
Och med det sagt så ska jag sluta tjuta! Du är fan inte värd det! Eller jo egentligen är du det för jag tycker om dig så sjukt mycket! Men om du bryr dig såhär lite så tänker jag fan inte må dåligt över dig en sekund!

Sarah

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Snälla! Snälla! Snälla Sarah!
Gör så som du skriver, skit i det där, det är hans tur nu! Det är verkligen det!

2008-03-20 @ 18:59:00
Postat av: --

helt sant, tro mig jag vet, skit i honom.

2008-03-20 @ 19:27:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0