Jag ser det snöar

2008-03-19 @ 13:27:14
Ah helt bokstavligt talat asså! Jag vill inte ha mer snö jag vill ha vår och så småpning om sommar  o sol!

Kvällen igår blev riktigt mysig! Jag och magnus låg och spelade fifa intill småtimmarna och sen låg vi bara och mös innan vi somnade. Han kan det där med att göra mig på bra humör han!

Dagen idag kommer nog bara att bestå av plugg o plugg. Dock för avbrott av att hoppa Embla ikväll efter att lektionerna är slut på ridskolan. Dock drömde jag att dom inte slutade fören 11 ikväll så jag vet inte vad som menas med det? ;P Åhhh jag vill till spåtanten nu! Jag har verkligen längtat efter det här i flera år och nu äntligen händer det! Fan va kul! :)

Egentligen borde jag plugga medan jag väntar på att Magnus ska komma hem från jobbet, men vem orkar? Jag vill bara att han ska komma hem så att jag kan få pussa på honom. Oj nu lät jag sådär äckligt kär som nog många irriterar sig på som inte har lyckan att ha någon att pussa på.



Nej nu såg jag att nya tider börjar på 4:an. NOSTALGI!

Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0