Hur avundsjuk får man bli?

2008-03-18 @ 19:01:10
Seriöst alltså?! Hoppas du vet hur utskämd du kommer vara i dfs o kga framöver!
Avundsjuka är något som jag inte förstår mej riktigt på alltså! Men hoppas du trivs iaf..

Nu ska jag iaf bara hem och äta o duscha och sedan ta med mig mina kära marknadsföriongs böcker och åka till dfs. Är ju typ helt överlycklig och får rita kors i taket över att det är frid o fröjd med det. :) Undra när min otur ska vända? Dock åker ju M till Bosnien på träningsläger på Fre så då får jag vara utan han i 1 vecka. Går väll an men nästan inte ska jag säga. Hatar nästan det där landet asså! Dom jag tyckert om åker alltid bort dit o semestar sig. Elvis gjorde samma sak, även om dte nu var i 1 månad ist så har jag inga bra minnen ifrån den sommaren och kommer säkert inte få det efter det här lovet heller. Men som tur är så kommer Jojsie och Lindha hem :) Dom får roa mig, och det är dom bra på! Är ju ensam hemmam hos mamma hela lovet med så det kan bli mys och läskigt!

På tal omk läskigt så ska jag även få åka till en spåtant den 24/4!! Weeeyyy! Jag älskar ju sånt där! Men lite läskigt är det allt med.. men jag längtar som en tok! Fan va kul! Tack mamma! :) 

Sarah

Kommentarer
Postat av: Anna-Maria

Jag kommer hem imorn :D

2008-03-18 @ 21:48:22
URL: http://owenannamaria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0