Goder morgon

2008-03-05 @ 14:18:23

Okej min morgon startade inte bra och inte som jag hade trott men när man sen får ett sms från M där det stor godmorgon så blir genast dagen mycket bättre! :) Har legat och sett på Gossip Girl (äntligen) hela morgonen och jag är kär! Kunde inte sluta kolla egentligen men nu måste jag iväg för har lite ärenden att springa:
 Ska åka till Broadway och hämta ut priser till tävlingen på söndag
 ska hem till mamma och fixa mått till klänningen
 hem och kolla tävlingar för mig och reban
Skriva ut enkäten till tävlingen
Åka till stallet
Plugga religion

Weheeeey jag vill bara se gossip girl!


Btw blir ingen rosa :( Hon fick tydligen erbjudande från skåne om 75.000 mer och dom pengarna har vi tyvärr inte och det är klart man förstår att hon tar det erbjudandet hellre. Synd.. Men det kommer väll förhoppningsvis mer tåg..

Sarah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0