Goder kvällning

2008-03-05 @ 22:22:14
Så efter att ha fixat allt det där hela dagen känner jag mig faktiskt lite duktig :) Så då belöneig själv med att åka till M och nu sitter jag alltså här och väntar på honom.

Imorgon ska jag till frissan och göra slingor igen. Kl halv 3 så kanske blir en före och efter bild om ni har tur ;D har ju inte världens bästa kamera eftersom det är på mobilen så det är skälet till att det inte skulle blir några bilder isf.

Har ju förresten sagt att jag ska vara nykter ett tag framöver, dock finns det vissa undantag i alla regler så här kommer mina:
Om det är nåägon speciell tillställning såsom födelsedag speciella fester osv
Om även magnus ska festa och vi ska på samma fest
Jag får alltså gå ut på statt osv men inte dricka så att jag blir onykter

Allt detta bara för att inte förstöra mitt och magnus förhållande och kanske lite för att jag ska gå ner till Napa, bal och student. Nu när det äntligen ordnat sig igen...

Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0