Update

2008-01-09 @ 15:51:06
Okej det har ju hänt endel sen sist, ja det har faktiskt hänt riktigt mycket! Ska försöka med en kort update så att ni hänger med i mitt ack så intressanta liv!

Julaftonen blev precis så som jag ville ha den! Helt perfekt faktiskt. Helt perfekta julklappar och umgås med släkten, dagen slutade upp i Dfs hos magnus. Perfekt julafton! Lite av klapparna jag fick var: Pengar, underkläder, presentkort, kamera, jackor, mjukiskläder, kläder, smycken mm.
Juldagen var det utgång på statt som gällde. Jag hade tyvärr inte alls roligt så jag gick ut tidigare och åkte taxi till Dfs, blev bjuden på den av 2 snälla pöjkar o allt! Väl i dfs spårade det ur ännu mer men tillslut slutade det bra med jag och magnus i hans säng och en ´snarkandes heden i soffan.
Sen den 29 Åkte jag, Frida, Camilla, Jenna, Cissi, Sandra, Emelie, Jossan och Jojsie till sälen. Och firade in det nya och förhoppningsvis bättre året. Kommer nog en bättre resume om sälen Förhoppningsvis iaf.
Kom hem den 3 och då var det bara att vila upp sig trodde jag iaf men på lördagen blev det utgång på statt med förmys hos mej med Lindha o Jossan. Jag och Lindha badade bubbelbad och jag drack vin. Alkoholen från sälen måste ha suttit kvar för jag blev full på 3 glas och hur gick det med sminkningen? sen fortsatte det till bråten till en fest där jag träffade Elvis #2 dom är så lika så det är helt sjukt! kanske lägger ut ngn bild så ni får se hur lika dom är. Alltså nu menar jag inte Presley utan Music.. Sen bar det av till statt efter lite shotande av vodka i bilen. yeeey! Lyckat sarah som redan var liiite rund under fötterna ;D Statt var kul ändå till jag flippade ur och en viss person sa att han älskade mej och sedan följde med någon annan hem? hmm! Det var inte magnus dock. Nej för han var ju så skötsam så att farbror blå hade tagit hand om honom och satt han i fyllecell. lyckad kväll! Nej men lindha hämtade iaf upp mej utanför statt och jag var då redan hysterisk och var sedan hysterisk hela bilfärden och ända tills jag slocknade i min soffa efter mycket ramlingar runt i mitt hus för mej själv. Ett tag skulle ja tom gå till polisen o prata med magnus?! HAlllååå`? Vem lurade i mig att man fick det? polisen hade nog satt in mej också i någon cell där borta om dom sett mej i det tillståndet. Sen äntligen kl 7 på morgonen kom magnus och bankade på mitt fönster och sov sedan med mig :) Myyyys! Hela söndagen och måndagen bestod av mys. Sedan började skolan och här är jag nu på engelska konversationen och ska skriva om homosexualitet, yeeey!

Kort resume av ett avkopplande och mysigt lov.

Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0