Trååk

2008-01-15 @ 19:03:23
Har precis ätit lite korv med bröd efter hemkomsten från K-stad och stallet. Promenaden blir nog inställd tror jag så det får nog bli en sväng på cykeln istället. Eller ngt? Måste plugga med, men har absolut ingen inspiration till att skriva om homosexuella och fobier gentemot dom. Någon som har en god idé att dela med sig av?

Rebus blev iaf ordentligt spolad i skapet men fick dock inget penecillin (stavas?) utskrivet. Vi får vänta ett tag och se om det blir bättre av att bara göra rent ordentligt.

Eftersom att jag var klar så tidigt i stallet så hade jag hoppats på en tripp till Dfs men icke sa nicke för där hade ju pöjken andra planer redan :( Fick frågan varför jag inte ringde tidigare :( Synd. Men men kommer ju fler dagar förhoppningsvis. Hade dock vart riktigt mysigt att åka dit och kanske plugga lite medan han var på träning och sedan bara ligga och mysa hela kvällen.

Förövrigt så ska jag inte missa gynnings program som börjar ikväll :)

Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0