Toppendag!

2008-01-29 @ 12:55:05

Dagen diag kommer bli en såndär toppendag som man bara önskar aldrig ska ta slut.
Började dagen med att åka till skolan med Johanna som äntligen fått körkort! Grattis tjejen :) Så hon hämtade upp mig och natha sen åkte vi förbi hennes mormor o morfar för hennes pappa hade ringt o sagt till alla att hon hade kuggat så alla var jätte ledsna och hennes mormor förstog inte ens att hon fått det när johanna kom in med bilnycklarna i handen. Dom ahde förövrigt stans (läs världens) sötaste hund, Cilla :D Sen var jag i skolan och hade 2 lektioner och sedan bar det av till Thairestaurangen och blev bjuden av Lindha . Inge snällt förde! Tack o tack :) Så nu är jag precis hemkommen från det och nu ska jag lässa mig och vila en stund och sedan bär det av upp till stallet och ta in hästarna och hoppa lite och sedan skynda sig hem för att göra sig iordning för efter Magnus jobb som slutar vid 5 så ska vi in till Ikea och sedan slutar kvällen hos honom. Mysdag helt enkelt!

Kul med alla kommentarer med! Det blir liksom mycket roligare att skriva då. Både från kända och inte kända personer :)

Sarah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0