Syskonen Åberg & jag

2008-01-30 @ 13:37:14
Direkt när jag kom hem från stallet igår så ringde magnus o sa att han och Camilla skulle komma o hämta mig om 10 min. Hur skulle jag hinna duscha och göra mje irodning på 10 min?! Men jag lyckades (Eller dom kom  mer efter 25 min) men iaf. Så då bar det iaf väg med all världens fart till Örebro och Biltema var första stoppet. Där magnus enligt honom skulle ha nya fälgar men som vanligt försöker han lura i mig något som jag tror på. Han köpte iaf en data sladd där. tackade kassörskan med ett TAX?! jajja sån är han. Sen åkte vi vidare till Ikea och gick runt där. tappade bort oss 2 ggr och vi fick några nyckelringar där man skulle fylla i sitt pers nr på en rad och dagens daturm på en annan, och såklart blandade jag ihop dom 2 och skrev fel på 3 lappar haha! Jag är bra jag är bäst! Sen åkte vi hem igen med en lättare magnus plånbok och en fulllastad bil. Sen blev magnus och jag montörer och det blev så mysigt och fint på hans rum. Toppendagen avslutades med Prision Break och sen slocknade vi fortare än fortast i soffan. Hur mysigt som helst!

Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0