Svartsjuk

2008-01-14 @ 23:21:28
Ni som känner mig och ni som läst den här bloggen ett tag eller nej förresten alla vet nog för vem kan lyckas ha undgåt att jag är så sjukligt svartsjuk?! A det är jag iaf vare sig ni vet det eller inte.. Har jätte svårt att lita på dom jag träffar och ibland kan jag bli svartsjuk tom när ngn av mina vänner pratar med mina potentiella/befintliga pojkvänner. Helt enkelt så är jag så himmla svartsjuk så att det skadar relationen och mycket av mitt liv. Det har blivit bättre med åren det har det men har fortfarande riktigt svårt att lita på killar. Så nu ikväll så vet jag att Magnus sitter hos sit ex!? hallå?! för ett år sedan hade jag flugit i taket och det hade uppstått stans 3 världskrig och jag hade nog skämt ut mej totalt. Men så sitter jag nu är ikväll och är riktigt lugn faktiskt, inte sådär hyper hysterisk som jag antog att jag skulle vara utan alldelles helt lugn. Vad har hänt? Tänk om jag faktiskt har lärt mig att lita på Magnus nu? Och kanske andra killar med så småning om? Gud vad skönt det vore isf! Ingen skulle vara gladare än jag, eller nu ljög jag nog för jag tror att killarna i mitt liv skulle vara gladare än jag! Men gud vad skönt om det nu vore så.
Hoppas, hoppas, hoppas!

Mirakel har ju skett förr!

Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0