Storm!

2008-01-19 @ 11:47:23
Oj när man vaknar och ser att det är storm ute så vill man gärna stanna inne hela dagen med världens bästa sällskap, film, chippan o dippan. Men nej det går ju inte när man har en halt häst att stimulera. Åkte ju till sist till magnus igår efter att jag ätit supergod mat + eftrrätt hos jojsie. Jojsie och Jossan hade gjort kycklingsallad och till eftrerätt blev det vaniljkräm? Fats nyttigare typ, kommer inte ihåg vad det hette ;P Och frusna hallon med digistive på. Och mums så gott det var! Och inte alls onyttigt fick jag reda på med. Kan bli en återkommande favorit om jag vet hur man gör? är ju som sagt inte så bra på att laga mat..
Jag och magnus hade ett litet snack igår och det visar sig att jag bara var ledsen i onödan.. Men ändå känns det inte helt juste att göra som han gjorde. Så upprepning ombeds inte!

Förövrigt så ska magnus till Ayia Napa samma datum som vi är där på studenten! Kul! naaaat. Inte för att jag skulle vilja vara fri eller ngt sånt där nere för så är det verkligen inte utan för att han blir jämt så otrevlig när han r onykter och då blir jag ledsen o fan om han förstör min studentresa genom o få mej att gråta! Får väll hoppas på att det går bra ändå :)

Nu ska jag väcka magnus så att han kan skjutsa hem mej så jag får kurera min sjukling till häst..

Tack för en underbar kväll igår! Det var supermys!

Sarah

Kommentarer
Postat av: Kristin

hahaha vaniljkräm! sarah... du köper en burk kesella vanilj och så köper eller plockar hallon om du nu vill de;) och digestive kex. ett glas kan va bra att ha med;)
den var riktigt god=)

2008-01-19 @ 16:39:23
URL: http://kiiks.blogg.se
Postat av: Maya

Ne jag är 89a :) ja jag bor kvar i hudiksvall. vadå då? :)

2008-01-19 @ 16:46:07
URL: http://Mayagunnarsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0