Stall

2008-01-28 @ 16:36:02
Okej och hur gick det med solningen? Jag somnade och sov och sov och sov till kl halv 4 när Anette ringde. Jajja nu är jag iaf utsövd..
Snart bär det av till stallet och rida rebus, vet inte om det blir magnus ikväll men det visar väl sig sen. Jag röstar mer på morgondagen eftersom jag ska till Örebro imorgon efter skolan eftersom vi slutar vid 11 för att vi inte har någon Filosofi. Skulle vara mysigt att åka till magnus efter det. Nog för att han har träning i 2 timmar men om det är i Björeborg (BB) så är dom ju inne och då kan jag ju följa med och kolla :) men om det är med Ängebäck så finns ju faktiskt ingen hall så dom spelar på¨grus och jag har ingen lust att stå ute i kylan o kolla :/ Så det kanske blir lite solning ikväll istället vi får se.

Jag saknar dig varje sekund utan dig...

Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0