sömnbesvär?

2008-01-10 @ 10:46:06
Nej det är iaf inget jag har. Kom hem frn stallet vid 8 igår, satt mej då och åt lite och sen la jag mig och såg lite på OC i väntan på att jag skulle kunne åka till Dfs. Men näe då somnade jag och vaknade inte fören kl kvart över 7 i morse. Men det gjorde ju inte så mycket eftersom att magnus också hade sovit hela gårdagen och hela natten. Kuuul! Jag som skulle städa mitt rum o grejer. Det gick ju bra tyckte jag? Jajja skolan tar kål på mej så är det bara.
Sitter nu och har Marknadsföring och vi har jobbat sååååå mycket! Men blev helt slutkörd efter gympalektionen som Madde hade imorse. Styrkebana var det och min kropp var inte riktigt redo för det kände jag. SÅ nu har jag såååå ont i hela kroppen och Sabina gjorde mej sugen på att hänga med på fotbollsträning ikväll. Har ju alltid älskat fotboll och jag har velat börja igen ett bra tag men har inte fått med mig någon. Och börja själv i ett nytt lag när man inte spelat på typ 6 år kändes inte som om det var min grej direkt. Men vi får se om jag följer med ikväll eftersom jag ska träna Rebus för Pelle imorgon i laxå med så jag måste ju orka med det utan den värsta träningsverken i mitt liv.

Varför kan inte allt bara vara som det var förut? Vi har nog aldrig varit längre ifrån varandra än nu. Snälla låt det bara bli bra igen. Jag vill bara vara med dig. Du betyder mycket för mig! Hoppas!

Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0