Paus

2008-01-04 @ 14:41:34
Nu tar jag en paus i resumen och gör mej lite biff nudlar och ser på oc.
Jag har världens panik ångest för det här! Vill inte bli ensam igen. Vill inte det! Jag orkar det inte! Jag vill inte gå igenom det här en gång till!

Tiderna förändras
Så står man plötsligt här
Och letar efter nån som man kan hålla kär
Tillbaks på ruta ett

Hur ska man tolka?
När man skickar ett sms där det ungefär står:
Jag orkar inte ha det såhär. Vi har inte tträffats på en vecka och du är fortfarande lika kall. Jag vill inte ha någon som inte vill ha mig så som jag vill ha honom. Kan du inte bara berätta vad du vill? Orkar inte gå och inte veta.
Man får då tillbaka ett sms där det står att vi ska ses snart.

Nämnvärt är ocksåå att under hela sälen resan har han sagt att han vill fortsätta träffas osv. Hur ska jag tolka allt? Snälla hjälp?!

Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0