Nödvändigt

2008-01-28 @ 12:16:37
Nödvändigt att ens gå upp ur sängen i morse.. Sov ju hos magnus i morse o åkte med bussen in till kga när han började kl 8, gick då hem och la mej en stund och sen var det dags att gå upp ännu en gång för att åka med frida till skolan. Där visade det sig att vi bara hade en svenska lektion med karin där vi gör arbete om diktgrejjer. Och vi är redan färdiga så mycket vi hade att göra där. Satt bara vid datorn o kollade bilder från helgen osv. Sen så får vi reda på att nästa lektion är inställd. Weyyy! ;D jag kunde gå hem och sova igen. Men då hamnade jag ju såklart här istället för att jag är så irriterad över en viss person i våran klass som inte fattar något. Om man är fullt vid ett vbord i maten så kan man inte bara komma o tro att man ska sitta där när man inte ens frågar eller när man aldrig säger ngt och när alla hatar en! ush o fy för henne! Men snart blir det iaf sängen o tvn :) 
resten av dagen bjduer nog på solning, stallet och sedan kanske andra avenyn med magnus ikväll.. Jag gillart! 

Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0