Naturlig förklaring?

2008-01-18 @ 17:30:08
Ja vet ni nu vad den naturliga föklarinen var? Jo att magnus var hos sitt ex på mat!? Okej jag var inte svarsjuk sist har träffade henne men nu börjart det väll spåra ur?! Det tycker iaf jag! Så ett ordentligt snack  står på schemat ikväll! Jag måste verkligen få veta vad han vill osv.. Är trött på det här nu!

Tur att jag har mina brudar! Det blir middag hos jojsie med massa ikväll :) Jag gillart!

Älskar också våran nya tradition i skolan! Vi har börjat med Fredagsfika på Marknadsföringslektionen på Fredagar med Anna. Idag hade Sandra med sig hemma bakad sockerkaka som var världsgod! Ska ålal utkik i hennes Bdb efter receptet :) Och Martin hade med sig saft.. Vi är allt en härlig klass! :)

Nu ska jag duscha o bli snygg ;D

Sarah

Kommentarer
Postat av: Amanda

och vems var iden med fredagsfika då? vavavava?;D

2008-01-19 @ 00:09:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0