myspys

2008-01-25 @ 11:35:29
Alltså det finns nog ingen mer undrebar än magnus. När jag stängde ner datorn och gick o la mig bredvid honom igår så säger han att det ligger 4 avsnitt av prision break säsong 2 på bordet. Han vet verkligen hur man gör mej på bra humör! Så vi låg och kollade på det hela natten eller iaf 3 avsnitt. Det är sjukt hur bra den serien är alltså!

Så nu har jag preci vaknat av att en hund vid namn Bessi väckte slickade mig i ansiktet. Haha. Var ju vaken en stund i morse när magnus gick också. dessutom så kom minnet ifatt mig nu och jag var ju faktiskt vaken en stund 
för jag vaknade av att magnus har armen helt rakt utsträckt rakt pp oc skriker nej! Nej gör det inte Snälla nej! Jag satte mig blixtsnabbt upp och mörkrädd som jag är trodde jag att det var någon i rummet men jag kunde inte se någon så då frågade jag vad han höll på med. Då hade han ju såklart drömt, drömt om att jag skulle slå honom med en stol. Haha okej?
Fick ju lov av pappa att vara ledig ifrån skolan idag pga allt som hände igår så jag inte hann plugga. Så jag väntar nu på att anette pappas nya tjej ska komma och hämta mig här så ska jag väl åka hem och läsa lite i den där förbaskade internationella ekonomi boken. Senare sen blir det stallet och efter det vet jag inte. Kanske bjuds på någon film någon stans?

Kommer sakna min manos som åker till sthlm och Konke idag.

Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0