Måndag

2008-01-21 @ 17:43:24
Magnus blev jätte gad över vad vi förhoppningsvis ska göra den 14 April och nu nr han vet det så kan ni också få veta det. Vi ska boka sovplats på ngt vandrarhem/hotell i sthlm och så ska vi gå och se på inspelningen av Svensson Svensson. Jag längtar iaf som en galning och eftersom att Magnus typ är kär i Gustav Svensson så kändes det som om det skulle vara ypperligt att åka dit. Jag längtar som sagt!
Igår när magnus kom tillbaka från träningen så hade jag tänt ljus, städat hans rum och gjort iordning en fin liten lapp med ett kollage på bla som jag hade lagt på sängen. Men så satt jag där uppe med hans mamma och såg på gammla filmer från när magnus, Camilla och Micke (Magnus syskon) var små. Och redan då var han gladare än när han åkte så sen när vi gick ner och han såg allt så blev han som vanligt igen.. Allt går bra med lite fjäsk ;)
Sen fortsatte kvällen med mys och tv tittande, Skulle se på Titanic som vi höll på o ladda ner men när den väl var färdig så såg vi att det var ngn konstig verision med massa konstiga skådespelar som han som spelar Sany Cohen i OC, hon Catherine Z Jones och massa andra kända skådespelare. Men det var fortfarande samma handling? Konstigt och vi ratade den snabbt eftersom vi ville se den vanliga traditionella Titanic!

Dagen idag har mest bestått av att sofa och se de 2 avsnitten av andra avenyn och avsnitt 11 av GA (Greys Anatomy) den kommer fortsätta med stallet snart och sedan pluggning av franska inför slutprovet imorgon och sedan hårinpackning och förhoppningsvis lite sömn.

Sarah

Kommentarer
Postat av: Malin

Åh okej =) tänkte se outsiders ikväll.. tråkigt med språk =/

2008-01-21 @ 17:58:21
URL: http://chakrat.blogg.se
Postat av: Sabina

ååh vad mysigt det lät :D

2008-01-21 @ 20:54:30
URL: http://smolin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0