I Huvudet På Gynning

2008-01-15 @ 22:14:09
Har precis sett färdigt på Gynnings program och kan väll inte säga att det var som jag hade föreställt mig och heller inte det bästa jag sett, men ändå är det ju Carolina som är så sjukt skön så det inte går att misslyckas med ett program med henne! Loove it!

Medan jag såg på programmet kom jag och tänka på hur jag skulle vara som mamma.. Åt helvete rent ut sagt haha!
För det första när ungen skulle komma ut så hade jag nog ångrat mig i sista sekund och typ få panik och bli vrång när den precis ska komma o springa runt helt hysteriskt och skrika att så fan att den ska ut genom min flickvän där nere! Sen så är det ju bevisat att jag inte kan laga mat och att jag har världens kortaste tålamod. Som den där ungen i Fam Karlsson som brände fingret. Och för er som inte såg programmet så var det en liten flicka som råkade få fett stänk på sig från stekpannan. och det gjorde ju såååååå ont! Tom ondare än när Carolinas hår flög in i en svarv?! Smärttröskel vad är det? Gud jag hade nog slagit ihjäl ungen tillslut (nej nu överdrev jag väll men ändå!) Ja menar ungen började gråta efter maten om att hon fotfarande hade ont? Så Carolina var tvungen att mata henne! Oj Oj Oj tur att jag inte har några barn säger jag bara!

Jajja nog tjatat om sånt jag mindre gillar..
En sak jag gillar är Manoooos! Kom te mäh nu!

Fan i bojjen nu måste jag verkligen sätta mig med arbetet  om bögar..

Sarah

Kommentarer
Postat av: therese

svar: tack så mycket bruden.

2008-01-15 @ 22:59:03
URL: http://heltrubbad.blogg.se
Postat av: Sabine

Måste se nästa program.. Missade igår

2008-01-16 @ 13:26:29
URL: http://enibas.blogg.se/
Postat av: Sara

hej hej :), läs gärna min blogg och ge kommentarer.Tack på förhand / Sara

2008-01-16 @ 14:35:41
URL: http://asara.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0