Hemma :)

2008-01-16 @ 16:33:41
Sådär då var man hemma från ännu en dag i skolan :) Hade redovisnng på mitt tal om bögar och homofobi. Blev faktiskt rätt bra tillslut :) Och rätt kul att skriva om när man väl satt igång! sådär är det jämt med mig. Jag tror att det ska bli jätte tråkigt så jag sätter aldrig igång med arbetet men när jag äl har börjat inser jag att det är ju faktist rätt roligt och skönt när det är gjort :) Bättring Sarah!
image69
Nu snart så ska jag åka till stallet och rida lite är egenligen rätt trött eftersom en viss söt heden skulle ringa inatt ;) Aprak men gud så söt! Det sötaste var nog:
Sarah du verkar så glad nu.. Och då blir jag med glad!
Värmer det inte väldit mycket när man får höra en sån kommentar av en vän? Så det gör inget alls att han ringde inatt tvärtom så skulle jag vilja vakna varje natt om man fick ett sådant samtal! :) GuldHeden!

Dags att byta om till dom sexigaste kläderna jag vet! ;D

Sarah

Kommentarer
Postat av: Heden

Haha, det var fan lite gulligt sagt lät det som ;P

2008-01-16 @ 17:09:24
Postat av: sarah

du är gullig! ;D

2008-01-16 @ 20:59:34
URL: http://sarahhenrysson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0