Guldigaste Söndag!

2008-01-14 @ 22:56:39

image67En bra början har ett bra slut Så sant som det är sagt! Söndagen var helt fucking unbeivablet underbar! Vaknade upp runt 9 men magnus som sällskap! Hela dagen ända till 5 gick åt att mysa mysa mysa och åter mysa. Med ett enda avbrott för en tripp till Ica i dfs för att köpa chippan och dippan och cola :) Mmmm me like! Helt underbar perfekt dag!
Sen vid 5 tog jjag bussen hem för att magnus var tvungen att åka på träning ocg jag var tvungen att åka o rida. Ingen av oss ville lämna sängen men så illa tvugna var vi. Där emot så fick jag ett uppskattat tele samtal vid 9 där magnus sa att han var på väg hem till mig igen. mmm underbara karl! Då blev det att se på The game plan som var sådär med tanke på att min dator var cp! Så vi var tvugna att stänga av den och gå o lägga oss sisådär runt 11. Jag var jätte pigg och jätte rastlös och magnus var jääätte trött! Men där låg jag oh pratade på oom allt och inget som bara jag kan göra när jag är jätte övertrött så tillslut fick jag kommentaren: Antingen så är du tyst eller så gör vi ngt annat?! Jag fortsatte såklart prata för ingen bangar väll på det? Har nog aldrig hört roligare kommentarer som den natten ;P Tillslut somnade vi efter en sjukt underbar mys dag runt halv 2.

"När vi ligger såhär så ligger jag bara och fanttiserar"
"Nu när du vände på dej ligger jag bara och fantiserar ännu mer"
"men jag ska inte! Jag ska bevisa att jag inte träffar dig därför!!"

Kanske inte så roliga för er men var ni med så hade ni skrattat jag lovar!

Sen när blev det här en sex blogg? Haha!

Magnus är världens underbaraste!
Och jag har haft en så sjukt bra helg med alla underbaraste inblandade! Har verkligen träffart alla jag håller kära och gjort allt jag älskar att göra den här helgen!
Ge mig fler sådanna tack!

Sarah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0