Guld Lördag

2008-01-14 @ 22:28:10
image66

Började med att vakna och sedan åka upp tll stallet och hoppa  4 hästar. Hade samma serie som på Rebus dagen innan för Pelle och det var nyttig övning för alla 4.
Mango Gick super och eftersom han har en så kort gallop så klarade han serien galant.
Embla Riktigt rolig häst även fast hon gjorde allt i sin väg för att kasta av mig! Första gången jag satt på henne och tror inte att hon är van med att man kräver lite av henne så när jag gjorde det så protesterade hon genom att vara mer i luften än på backen. Men tillslut redde vi ut det och kom även igenom serien efter mycket vingligheter och avsaktningar.
 Bella Han inte hoppa så länge eftersom tiden var slut men han skötte sig bra. Var dock riktigt trött efter ritten på embla.
Billy Samma sak här. Var riktigt trött och slut i armar och ben men vi lyckades även få ordning på han i serien.

Sen fortsatte lördagen i fest. Hade stor beslutsångest om vad jag skulle göra eftersom jag var så trött så jag bestämde mig tillslut för att festa en stund och åka till magnus rätt tidigt. Så det började hos Kölven med massa killar och jag och Lindha sen bar det av till statt en stund och det var faktiskt riktigt kul men eftersom jag lovat magnus att komma dit tidigt så fick jag sätta mig i en bil till Dfs och det var ju inte fy skam det inte. Somnade rätt fort närjag kom dit men i magnus famn trivs jag!

Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0