Guld Fredag

2008-01-14 @ 22:02:10
image65

Åkte ju som sagt på träning till laxå med Reban. Somnade även en stund i bilen, fast jag sov några timmar på em. Trött mäniska! Men träningen gick iaf super bra och även fast vi hoppade serier med 1,75 m mellan bommar och hinder så gick det bra! Om det hade vart för ngt år sedan så hade rebus fått tillt i hjärnan och ställt sig och så. Men kul att se att det går framåt :) Dessutom så har rebus vart lite framtung ett tag nu, inte likt honom så det förklarade jag för pelle och fick då göra en lite konstig övning men som faktiskt hjälpte jätte bra! Jag fick alltså trava och gallopera i lite mer ökad takt och sedan höja upp handen och göra hallt med hans huvud högt. Svårt att förklara men det skulle iaf göra så att han satte sig mer på bakbenen. Och efter vi hade gjort det några ggr så blev han faktiskt mycket bättre! Är oftast så med Pelle att man får göra massa konstiga övningar som man aldrig skulle kunna tro hjälpte men dom hjälper faktiskt jätte bra! Min Pelle är guld!

Sen när man åkte hem var det bara för mamma att släppa av mig hemma så att jag fick skynda mig och duscha för då skulle det bära av hem till Sabina och brudarna :) Där väntade Tacos och mycket trevligt sällskap! :) Kvällen var guld och fylld med mycket skvaller och skratt precis så som vi bara gör bäst! Sen efter middagen bar det iväg i olika bilar för en Raggerunda som sandra sa. Men kul hade vi :) Var som mest 8 bilar genom vår ack så lilla stad! Blev tyvärr inga läskigheter men det måste styras snart! Annars sättter jag mej med mej själv och gör det och det vill ni väll inte? ;) För Johanna vet att jag kommer hemsöka hennes spegel om jag dör innan henne ;)

Efter raggerundan så skjutsade sabina mig till Kölven och där slutade också kvällen i all sin ära.

Tack alla för en super kväll!

Sarah

Kommentarer
Postat av: johanna

grr, du skulle bara våga o komma o skrämma mig! ;) du vet hur rädd jag är!:P

2008-01-15 @ 17:19:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0