Godnatt

2008-01-21 @ 22:22:22
Efter en toppendag med lutfisk till lunch och mycket mys osv är även den här dagen snart till ända. Vill bara gå och lägga mig och sova, som om jag inte gjort det hela dagen men ? Men det kan jag inte utan jag ska lägga mig i sängen med en kopp kaffe så att jag håller mig vaken och sedan ska ja ta upp Franska boken och börja plugga.
Imorgon ska jag Pausa från pluggandet och hoppas på en kväll i dfs. Eller att man får besök från Dfs För sen hinns inte det med ngt mer den här veckan eftersom jag har ett otroligt jobbigt och vårt Internationell E prov på Fredag och sedan åker Manos till sthlm i helgen. Eller det är inte helt bestämt och jag hoppas såklart inte.Då är jag ju förfan nykter i onödan näst intill ;) Och när Lindha idag sa att det är invigning på Statt på lördag blev man ju lite sugen så slå mig någon! Men inte helt omöjligt att det blir fest på lördag om magnus åker till Sthlm. Men om han inte åker så är det spikat att det blir nyktert!

Nej dags att hoppa i sängen.
Men jag hatar att sova själv!

Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0