Disturbia

2008-01-28 @ 12:38:35
Måste lägga in ett litet filmtips med
Jag och magnus satte på Disturbia igår kväll och jag blev fast direkt. Den var verkligen jätte bra! Både spännande och läskig. Där emot så somnade magnus efter en stund eftersom han redan hade sett den och jag fick då sitta själv och kolla, eller var ju inte själv eftersom han låg och höll om mig medan han sov men ändå. Och dwet rekomenderar jag inte för huuur rädd jag var sen! Hur trött jag än var under kvällen kunde jag inte ens vila ögonen en sekund från den h'är filmen. Väl värd att se!

Filmen handlar om en 16 årig kille som förlorar sin pappa io en bilkrasch och som sedan har det svårt och slår ner sin spanska lärare, och det gör så att han får fotbojja i 3 månader och bara får tillbringa all sin tid i huset. JHan börjar då iakta sina grannar och deras beteende och sedan börjar han även spionera på folk. Speciellt en utav grannarna som han trror är en mördare från texas.


5 av 5 möjliga!


Man vill inte missa den! :) Men se den inte själva!

Sarah

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Såg den på bio, asbra=)man har ju ingen aning om att slutet är som det är.

2008-01-29 @ 09:26:34
URL: http://lovisap.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0