bussen kom och hämtade mig :)

2008-01-24 @ 20:35:16

Sådär nu sitter jag äntligen hos magnus och väntar bara på att han ska komma hem... Fick springa till bussen förut för kom på när jag var halvvägs att jag hade glömt pengar till bussen. Nog för att det bara tar typ 2 min att gå till bussen men då räknar man ju med det med så det fanns egentligen ingen tid över till glömska. Men på den kom jag iaf. Och nu har jag då tagit mig en promenad ut till högberg, det tar ca 30 min att gå ut hit så då får jag ju min dagliga dos av promenad när jag åker hit.

Magnus var inge söt förut heller! Han kan verkligen konsten att få mig på bra humör. Alltid lika knäpp och alltid lika go. det räcker att han bara kollar på en med sina otroligt fina hundvalpsögon så blir man på bra humör. Tack baby!
Nej nu ska jag ta och slå på tvn för kl 9 börjar en troligtvis bra dokumentär på 4:an som jag ska se på. Och kvällen kommer erbjuda tvspel eftersom jag kom och störde magnus på hans tvspels kväll. Som Lindha sa: r inte alla dagar magnus tvspels dagar? Haha jo kanske men inte mig emot för jag tycker faktiskt det är rätt kul att spela även om jag verkligen är super dålig på det. Älskar förövrigt Guitar Hero!

Sarah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0