Bloggtips

2008-01-10 @ 20:25:40
Tänke tipsa er om bra bloggar som jag läser och tyckr är riktigt roliga och intressanta:

SB7000
Min absoluta favorit blogg. Man får inte reda på vilka de 4 tjejjerna som skriver är, men det gör inget för dom skriver så roligt och dom har inga hemligheter alls. Den är riktigt läsvärd!
Per Robin
Per Robin är homosexuell och skäms inte överhuvudtaget över det. Han skriver roligt och driver med både sig själv och andra. Han har tidigare även lagt ut dagens span som uppskattades väldigt eftersom killen har riktigt bra smak! Det enda som är dumt är att han ser riktigt bra ut och är ju bög.
Blondin Bella
Som resten av alla andra sveriges bloggare så läser jag även Blondn Bellas blogg och tro det eller ej men jag gillar den! Även om jag tycker vissa saker är lite för fjantiga och sthlms bratiga så kan jag inte slita mig. Den är riktigt läsvärd och intressant!
CrazyAngel
Emma heter hon som har bloggen och den har jag följt nu ett tag och tycker faktiskt att hon skriver på ett bra sätt. Hon har hittils inte skrivit om något speciellt, bara om sitt liv och allmänt (ungfär som jag) men häromdagen fick man veta att hon väntar barn så nu kommer man få följa hennes väg dit.
Tobias
Är en kille som skriver om sitt vardagliga liv och som har en riktigt bra smak när det gäller kläder. Så varje dag lägger han även ut en "dagens outfit" härligt med en kille som gör det tycker jag! Just nu är han dock i Thailand en månad så man får vänta lite på uppdatering, men jag lovar det är värt det!

Sådär nu har ni fått lite tips på bloggar som jag gillar. Såklart finns det många fler som jag läser men dom här är mina absoluta guldkorn i bloggvärlden!

Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0