Aldrig jobbigt att gå upp på morgonen förde

2008-01-11 @ 10:50:28
Magnus vaknade ju som sagt igår och vi slog då på en film som hette King of California istället för Chuck and Larry för den hade han ju inte orkat bränna ut. Sen låg vi bara och mös och såg på den som faktiskt var riktigt bra. Handlade om en tjej som hette Miranda och hennes pappa som precis kommit ut från mentalsjukhuset och hade fått ngn ide om att han skulle hitta massa mynt från länge sedan. Den låter inge bra när man beskriver den men det var den verkligen! Fast inget slåt Death Sentence som vi såg häromdagen, den var riktigt sorglig och också riktigt bra! Se den!
Nu är det ändrade planer igen för ikväll. Nu ska vi hem till sabina iaf för hennes föräldrar hade fått dåligt samvete. Stackars ;P Så kvällen blir säkert lyckad :)

Men innan träning och myys ikväll så blir det att sova någon timme för jag är så trött, när jag åkte bussen från dfs i morse så somnade jag mellan varje hållplats och det var hemskt att behöva gå ut i blåsten från bussen när man väl var framme i kga. Så jag längtar inge till sängen nu förde! Men först måste jag ju ha den där hemska lektionen i internationell ekonomi som kommer ta död på mej! Hon pratar så snabbt så att man inte hänger med för fem öre. Kul att man ska ha prov i det om 3 veckor?! Njaeeee inte riktigt va? Kan ju inget typ. Men men det löser sig nog.

Skönt med helg idag iaf så man får 2 dagar att sova ut på! Måndag har vi ju sovmorgon med så det blir nästan 3 dagar med sovmorgon! Välbehövligt kan ja säga!

Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0