aj aj aj!

2008-01-10 @ 20:12:46
Jag är så sjukt trött och jag har så sjukt ont i ryggen efter gympan idag! Känns som om jag har  sträckt mig i ryggen.
Fick reda på idag att jag ska börja hoppa en till häst nu, Kul! Embla heter den och mycket mer än så vet jag väll inte direkt. Det vet jag mer om på Lördag för då har vi bokat ridhuset och ska hoppa lite, vet inte riktigt vilka hästar det blir än men iaf bella och Embla dådå. Och imorgon ska ja ju åka till Laxå och hoppa Reban. Jag gillart!

Jag förstår inte hur jag kan vara trött när jag sov från halv 9 till kvart över 7 inatt och sen sov jag ca 2 timmar på em också?! Och är fortfarande trött! Hur kan det vara så? Jag blir så (bokstavligt talat) trött!

Kvällen kommer bestå av mys, mys och Magnus jag klagar inte över huvudtaget utan bara njuter! Men jag längtar nästan ännu mer till imorgon kväll då det kommer bjudas på mat hos sabina :) och sedan lite läskigheter på hennes mammas jobb. Yeeeey!

Sarah

Kommentarer
Postat av: Amanda

Anden i glaset, mohahahahaha

2008-01-10 @ 20:34:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0