123 dagar till Ayia Napa

2008-01-23 @ 13:50:05
Ända anledningen till att jag sitter och pluggar på vårat hål som vi har nu är att jag ser ett ljus i tunneln! Jag ser mig som student om endast 133 dagar! och ser mig med en tequila i munnen i napa om 123 dagar. Åh bara ge mig maj nu!
Alla andra har gett upp den här dagen och traskat hemmåt för att plugga inför IE på fredag. Men jag är ihärdig och sitter här och pluggar franska istället. Vill bara att den här dagen ska bli till kväll så att jag får åka till magnus. Ska sova där ikväll. Goiiiit! Ska försöka plugga lite IE ikväll med. Får se hur det går med det? Men magnus tränar ju till 10 så då får jag passa på att tryckas in lite otroligt rolig (naaaat) fakta i huvudet.

Nej dags att plugga lite igen..

Au revoir Gott folk! Fan jag ska nog bli fransyska ;D

Sarah

Kommentarer
Postat av: Therre

Ojdå, lite inflytande har jag som naturare gett dig :) som sitter och pluggar på ett hål, mycket duktigt Sarah!

2008-01-24 @ 16:14:23
URL: http://freakkid.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0