Weeey

2008-02-11 @ 19:20:43
Precis utkommen från duschen och eftersom solningen aldrig ger resultat sitter jag nu insmetad i Doves loiton med BUS effekt.. Man tager vad man haver så att säga..

Ska åka in med bussen till min kära kl 19.39. Så däää så! Jag ska mysa sönder han och läsa sönder körkortsboken. Eller något?

Ska även ha dejt med Hedeeeen på onsdag! Han jobbar i örebro och jag ska ju skriva i örebro så det passar utmärkt!

Ska nog åka och provrida en häst på sportlovet med.. Hoppas!

Det är sjukt hur livet och humöret kan 'ändras så snabbt?!

Sarah

Kommentarer
Postat av: K

gooood luck sarah! snart är kortet ditt again:P

2008-02-12 @ 18:18:58
URL: http://kiiks.blogg.se
Postat av: Patricia

Lycka till med kortet!
// Patricia

2008-02-12 @ 20:13:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0