utvilad

2008-02-01 @ 12:14:46
Skönt att vakna utvildad för en gångs skull! Dock har jag börjat att drömma massa mardrömmar igen, inte alls kul men vet inte vad det beror på att det går i perioder sådär..

Snart ska pappa skjutsa upp mig till stallet i snöovädret och då tä'nkte jag st'lla upp några hinder och hoppa lite med Reban. Sen blir det nog solning och kanske kanske kanske är jag så hurtig så att jag går en sväng på bandet på gymmet med. Men det återstår att se... Kvällen vettifan vad den bjuder på än alltså, jojsie har ju kommit hem och kanske slår en signal till henne eller så blir det middag här med magnus men det betvivlar jag, eller så blir det något helt annat. Det återstår att se..

Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0