Trött i ben och armar men dansa ska jag!

2008-02-16 @ 17:53:55
Hel slut i mina ben och armar sen gårdagens ritt på Embla och dagens cykeltur på världens jobbigaste cykel! Den tar inte en meter av sig själv. Men nu ska jag hoppa in i duschen och värna om mina gammla muskelr för snart kommer Jossan och även Anna-Maria och sedan drar vi vidare till Eskil där det sedan blir statt.

Min baby kommer jag tyvärr inte få träffa på statt och heller inte inatt eftersom att Jossan ska sova här och för att jag måste till stallet till kl 2 imorgon. tråkigt! Men har ju faktiskt ett helt lov att se fram emot nu. Han har ju också lov så det kommer säkert inte bli alls mysigt att bara lata sig med han hela dagarna! Jag gillart!

Har ni förresten tänkt på att när jag oftast skriver att jag inte har någon lust att blogga längre så brukar jag få tillbaka inspirationen direkt.. Är inte det bra?!

Nej dags att göra sig iordning.

Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0