Torsdag

2008-02-28 @ 10:26:41
Blev ingte mer inlägg igår för direkt efter stallet så åkte jag hem och duschade och packade sen åkte jag direkt till Dfs och till Magnus. Där var det någon som var på dåligt humör iaf. Men medan jag såg på Top model så sov han en stund och blev då på mycket bättre humör. Sen låg vi och såg på tv och han spelade Fifa som vanligt sen satt vi på Highschool musical och jag somnade direkt. Okej att det är en barn film men guuud så fjantig den var! En äckligt präktig brunett som kunde allt o va guds bästa barn som sprang runt o skulle sno en roll i en musikal av någon mycket bättre. Ush sånna filmer tycker vi inte om! Dock tyckte jag att hon blonda va riktigt frän ;D

Sen nu så har vi haft gympa och jag tror inte min kropp klarar av att springa runt som en idiot kl 8 på morgonen för gud vad ont jag har i hela kroppen nu, inte i musklerna utan i benen typ ;S O nu sitter vi på Affärsjuridiken och jag och frida är såååå seriösa. Men vi hade ju prov igår i marknadasföring så vi vilar upp oss lite efter det.

Dagen idag blir nog bara stallet sen hem och skriva cv och beställa student mössa ;D Och sen kanske det blir att sova i Dfs inatt igen. Det blir helt enkelt mysigare så. Men den som lever får hoppnings vis se.


Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0