Skrattanfall

2008-02-26 @ 17:07:00
Man kan bara skratta åt dej haha! Ojoj det var näst intill så att jag gick ut från farbror blå med en blå tunga för jag fick bita så hårt i den för att inte börja skratta! Moooogen kvinna är vad du är måste jag säga. Men återigen nämner jag vart fan tog ditt liv vägen? Måste du försöka leva mitt istället eller? Tur att du pratar om mig fortfarande o så. Du är verkligen intreserad av mitt liv. Så ävne om jag inte vet till 100% att du läser min blogg och det här så kan jag säga att det inte skulle förvåna mej över huvudtaget om det var så. Men du är välkommen :)  Tur att du måste göra sådanna här patetiska saker för att få hamna i centrum.

Men vem bryr sig? Det är bara du som mår dåligt...


Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0