Sjukt trött

2008-02-28 @ 21:24:23
Jag ahr faktiskt vart duktig idag! Jag har inte sovit på em utan jag åkte upp till stallet nästan direkt efter skolan och hoppade Reban Amanda var också med och hjälpte till och bygga hinder osv :) Tack gumman!
Sen åkte jag hem och duschade o så o sen kom frida och vi åkte och hämtade Kim i Björneborg. Dock på vägen dit så ser jag ett rådjur och det är ju synd att s'äga till frida att där är ett rådjur utan jag bara Skriker rakt ut haha. Sen upptäcker frida det och sopm tur var hann vi stanna i tid eftersom frida är van med att hitta djur när hon åker bil. Strange det där alltså. Någon som vill åka på Safari i Sverige? Åk med Frida. ;D

Nu ska jag äntligen lägga mig och se på PB och ladda inför morgondagen. Känns inte kul att inte få träffa M men sånt är väl livet antar jag. Får nog gott vänta till på söndag.

När ska jag få vara någons liv?


Natti Natti Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0