Serienörd

2008-02-17 @ 21:53:28

Dom är allt för goa i en annan del av köping alltså! Jag älskar dom!

Nu ska jag lägga mig och se på dom nya avsnitten av andra avenyn. Funderar även på att fråga Magnus om jag får inta hans rum imorgon och hinna ifatt lite serieavsnitt. Om det inte kommer något bättre i min väg? Inge kul att sitta här hemma när man inte ens har någon dator imorgon. Magnus kommer ju dock inte att vara hemma eftersom han lanar men fråga kan man ju alltid. Jag saknar han förövrigt, enligt mig var det aldelles för länge sen som vi sågs.  Men vad gör man? Känns inte alls bra om jag får säga det själv. Det här lovet skulle ju bli så bra men det är mer regel än undantag att saker och ting inte går mina vägar och blir så som jag har tänkt mig nu för tiden.

Slut på depp. Måste lära mig att klara mig själv mer. Och inte tänka på han varje sekund på dygnet iaf!


Sarah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0