Sarah's Vill ha

2008-02-27 @ 14:24:55

Det är så mycket jag vill ha just nu men som det inte finns några pengar till här är ett smakprov:

- Ny laddare till min kamera (den gammla tappades bort i sälen)
-
Frisörtid att göra slingor och färga löshåret
- Hämta ut körkortet
- Nya svarta pumps
- Framförallt en till häst!
Svårt att hålla sig när man fått smakprov på det
- Hämta ut mitt löshår mm
- Egen dator
Helst bärbar

Det var allt för denna gång. Visst vissa saker är mer akut än andra och vissa saker vill jag ha mer än andra men gaaahhh högst upp som är realistiskt är frisörtid och laddare till kameran. Dock alldra högst upp står ju såklart hästen (känner mig som en liten 10 åring som tjatar på sina föräldrar om att få en häst) Men va faaan jag vill! ;D

Sarah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0