så innebomben lyckad kväll

2008-02-02 @ 12:03:09
härlig kväll igår! man tackar ja!
Kom till öberg rätt sent och då var det väll inte världens drag där, men famåt 12 slaget var alla mer eller mindre (läs mer) apraka och jag var nykter som en nykterist!
Fick höra att jag var otroligt smart av Mathias, jag har alltid vetat det själv men det är ju alltid kul att någon annan märker det ;D Fick höra ett antal ggr att jag var älskad av jojsie och jossan, fick skratta åt pörrfrida och resten av pörrgänget, fick lyssna på fyllesnakc och agera självaste Dr Phill ca 100 ggr. weeey ;D varför är jag aldrig nykter på fest för? Ändring på det nu! Galen kväll med galna folk!
sen tog jag såklart bussen till dfs och där på träffade jag jenna och cissi och diverse annat dfs folk. Sen hoppade jag av vid sams där förövrigt jag har blivit bundis med sammi? och de andra som jobbar där. Vi pratar som aldrig förr. Tur att jag är så trevlig ;D Sen tog jag med en lagomt nykter magnus hem och sov. och nu ligger jag här och ska snart sätta på prision break eftersom magnus sover och eftersom att han har syndat och sett massa avsnitt utan mig! Fyyyyyy på dig! 

Kvällen bjuder på statt tror jag, men dock är jag nog nykter i brist på dricka.

sarah 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0