regn och rusk

2008-02-26 @ 12:21:06
Skönt med kort skoldag! Mindre skönt med spöregn hela dagen! Jag vill ha sommar nuuuu!
Började dagen med att vakna hos magnus, han kom faktiskt hem efter bokrean. Den som vill får trot, han blev inte bortrövad av någon kärring med realustar. Fick dock reda på lite saker som jag gillar lite mindre medan han var borta. Om småbarnen kunde hålla sig borta vore det extremt skönt tack! Nog för att jag litar på magnus men litar fan inte på den där falska människan. Somnade lite halv småsura båda 2 men när jag vaknade vid 5 av att man låg sked så kan man ju bara inte vara sur längre.
Nu har jag då tillbringat fördmiddagen i skolan och nu ska jag lägga mig och vila en stund innan det bär av ner till farbror blå. Sen blir det att åka upp till reban och sedan pluggggg! Hinner säkert blogga lite mer sen med.

Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0